erm tajuk takde kene mengena ya dengan post ni..
tadi kol malaysia kebetulan ade member kite buat ayat camni..
kite terkejut..
sejak bile die jadi cam ni..
kite tak tau..
kite sedar die da berubah...tapi kite tak leh terima perubahan die..
yang tambah tension die cakap ngan kite macam die cakap ngan kawan nyah die yang lain...
sian kat die..
takde orang nak approach die..
die kate kawan die yang laen memilih kawan...
cakap pasal ukhwah tapi bile dengan orang macam die tanak pulak approach..
kite tak de alasan nak komen..
sebab die lelaki..
kite perempuan..
yang kite mampu buat adalah berdoa untuk dia..mendoakan die..
bukankah lebih baik mendoakan seseorang daripada mengatakan die suka berbuat maksiat..
kite paham ape die rase..
mungkin..
apepun kite kesian kat die..
dalam pada dok borak2 sempat lagi tukar2 resipi..
puding jagung..haha..
kawan aku ni...
memang vogue habes!!!
ade satu teladan daripada cerita kawan kite ni...
iaitu
kite jangan assume org tu buat camni sebab die jahat..sebab genetik die tak elok..
kene kaji balik dalam situasi ape die berada..kawan2 die sape..
mmm..
same-samelah kita ambik pengajaran ye...
No comments:
Post a Comment
anda prihatin??