5.1.09

Lebuh raya ..satu sasulan yang terlampau..hihi

So korang yang membaca blog ni..ape cerr skang..

Chat?..harap anda sumer sihat sejahtera..

Masa entry ni ditulis , kite rase ssaannggatttt letih...

Nak tau kite baru balik ドライブ(doraibu)...ala drive la tuh..

Kite 5 orang..Aqilah,Anis,Dyana,Shafiqah,Zaharah..

Kitorang drive sampai 栃木県(tochigi)..

Huhu..satu pengalaman menarik....

Tak mungkin kite lupe tau...


Tajuk pengembaraan kami ni adalah 'bimbou ni naru ryouko'

translate bahasa Melayu jadi...

'Menjadi miskin selepas mengembara'...


Selalunya student buat mengembara dalam keadaan miskin...

tapi kitorang tukar pesen(fashion bila sebut dalam dialek daerah haku jadilah pesen)..

Huhu..bukan pe..sepanjang perjalanan asyik makan spaghetty ngan piza jerk(nada mengada-ngada)..camne tak miskin..huhu..

Dah tu pulak asyik lalu jalan bertol aje...

huhu..lagilah miskin ...

Tapi kite rase puas hati..

Kitorang 5 orang bukan selalu ada masa nak kuar reramai cenggini...

Nilah peluangnya..

Kat bawah ni ade gambar kenangan kitorang ..

tengoklah..

Alamak ..jari kite leteyla taip pepanjang..

petang nanti kite sambung lagi ye..huhu..


p/s:ryoukou tu teringat kat sumone..rindu habes ar kat die...(korang pikir sape ni??.jangan pikir buruk ar..)

2 comments:

anda prihatin??