8.2.09

kisah carrot"nan jin desu ka"..aku jawab "ninn jinn desu"

pada suatu malam yang gelap..bertemankan lampu jalan...
aku..ANis...berjalan sorang2 balik rumah setelah penat baito 12 jam..
seyes penat..tapi sebab nak sampai awal..
aku terpaksa(memaksakan diri) berlari2 selama 7 menet untuk kejar densya pada pukul 9.47 malam..
sampai je kat platform da terdengar
mamonaku dennsya ga hassya shimasu
shimaru door ni go cyuu i kudasai.
aku rempuh ..walaupun ade adegan kena sepit kat pintu densya..
MAK TAK KESAH NYAH>>MAK LETIH>>>(keskeskes)
then aku masuk lam densya ..ade lak mak cik sorang ni dalam lingkungan umur 50 an...
dok tgk aku atas bawah dengan pandangan yang terasa hina ..(cane ek nak cakap, aku yg hina bukan die..ahh aku tatau nak wat ayat cane la)
aku pon dalam hati dah "ape cerrr mak cik ni,tudung aku senget ke ni!!hish"
agaknya mak cik tu dapat detect kot aku rimas..
then die pon bersuara "nan jin desu ka"
aku pon dengan sakit hatinya jawab"ninnjinn desu"
then densya pon sampai dekat eki..
pas tu aku terfikir balik jawapan yang aku bagi kat mak cik tu
"eh!ape aku cakap ni"
Ya Allah, aku punya la letey nye sampai tak terfikir aku nak jawab Maree jin desu..tapi mungkin sebab letey dan marah pergi jawab "nin jin desu"..aku rase ni berlaku sebab aku marah kot die tanye nan jin desu ka
selalunya orang tanye docira sama desuka
kan??
aku rase agaknye masa aku nak kuar densya tadi patutla aku dengar ade org gelak2 , kontrol2 gelak , sebab die dengar dialog aku ke ???AKU TAK BERSALAH..isk isk isk
tapi naseb beik aku tak jawab nin niku ke!!!en!
p/s:sape gelak bace citer ni memang nak kene pijak ngan aku!kawal sikit perasaan tuh!

11 comments:

  1. aku pn tergelak gk ni.ko nk pjk gk ke???hahaha...sori2

    ReplyDelete
  2. gelak la..gelak la..sumer tak kesian kat aku yang tersasul tahap melampau...keskeskes

    ReplyDelete
  3. hahahahahahahaha
    laen kali org ty ak nan jin des ka
    ak pn nk jwb ninjin
    kahkah
    che tom gelak wei pijak dia

    ReplyDelete
  4. hahahahahahahaha
    laen kali org ty ak nan jin des ka
    ak pn nk jwb ninjin
    kahkah
    che tom gelak wei pijak dia

    ReplyDelete
  5. *hanya mampu senyum sebab kalau gelak kene marah*

    hahaha

    ReplyDelete
  6. aniss..jgn pijak akuuu..
    ak terpakse gelak..
    uhuk3

    ReplyDelete
  7. bapak lawak siot!!!
    trus ilang tensen ak balik baito...
    hakhakhak...
    ni pon sama kes ngan "ofuro" asmiza..
    adoi la hai..

    ReplyDelete
  8. hahaha..aku ingt ko beli carrot ke ape ke..adoi la anis...sian mkcik tu..terpinga23die agaknye:P

    ReplyDelete
  9. owhh..usah diungkit kisah silam aku..hahahha

    ReplyDelete

anda prihatin??