Semalam di nabe kai(鍋会)..cam party la
saya rasa saya sangat asing di bumi sakura ni
orang lain dengan araknya...
saya hanya mampu tersenyum dalam marah yang membara dalam hati
SAYA BENCI ARAK!
BENCI!BENCI!BENCI!
BENCI!BENCI!BENCI!
BENCI!BENCI!BENCI!
BENCI!BENCI!BENCI!
BENCI!BENCI!BENCI!
BENCI!BENCI!BENCI!
BENCI!BENCI!BENCI!
dan hari ni tekanan itu masih berada dalam diri ini..
untuk diterima dalam komunity di sini
saya harus menghadapi situasi ini
dan sekarang terfikir tak adakah magis yang membolehkan saya memenangi hati semua orang tanpa melibatkan diri dalam parti2 sebegini
hanya Tuhan yang tahu betapanya saya tertekan ..
tak dapat memstikan apakah punca saya tertekan ..
sama ada saya benci arak atau pun sebab lain yang saya lihat di parti tersebut
p/s:mereka boleh menerima arak tetapi kenapa mereka tak menerima akibat buruk arak..contohnya dalam kes kusanagi..pelik nya masyarakat ini...pelik..masyarakat yang dikagumi tetapi hakikatnya mereka kosong ..karappo(空っぽ)
No comments:
Post a Comment
anda prihatin??