Aku harus tabah
Kuat dan tenang
Asalkan aku masih ada Tuhanku ...Allah
cukuplah
Kebelakangan ini satu persatu masalah datang
Financial,masa,hubungan sesama manusia
erm...kadang2 rasa macam dah tak larat nak hidup da.
tapi bila difikirkan balik buat apa nak susah hati
yang penting usaha aku tak pernah putus
walaupun kadang kala JEMU datang menjenguk diri ini
pengajaran kepada aku yang suka sangat buat sesutatu tanpa berfikir panjang
huh..
wahai diri..berasa cukuplah dengan apa yang kau ada
kelak dunia ini akan kau tinggalkan
takde beg Coach,minyak wangi Escada,baju gap
yang akan menemani kau dalam kubur
hanya apa yang kau usahakan akan menemani kau
juga bukan ibu,ayah,adik beradik yang akan menemani mu
di alam sana..
bukan..
bukan..
berhentilah berharap dan mengusahakan perkara yang sia2
ingatlah tempat kembali yang paling baik hanyalah di sisiNya
wallahualam
p/s:Super Ninjin mesti kuat dan tenang
anis..aja aja fighting!!!
ReplyDeleteya..super ninjin mesti jadi kuat..yg penting usaha~
ReplyDelete