lawa la gambo2 bunge nih...shantek2!!
mau tak santiknya akak..yang ambik tu profesional..sampai sanggup die lompat pagar untuk saya...
sapekah tu anis...hahatp ske bunge nih. kaler die campo2 kan?
haah salmi..salmi suke??nanti aku pi ambik lagikali ini ade la pulak adegan lompat longkang hahagambar bunga ni on da way nak pi akiba...aku ikut jalan belakang
suke2!! ><hehe. babaek anis, jgn smpai jatuh longkang. XD
anda prihatin??
lawa la gambo2 bunge nih...shantek2!!
ReplyDeletemau tak santiknya akak..yang ambik tu profesional..sampai sanggup die lompat pagar untuk saya...
ReplyDeletesapekah tu anis...haha
ReplyDeletetp ske bunge nih. kaler die campo2 kan?
haah salmi..salmi suke??
ReplyDeletenanti aku pi ambik lagi
kali ini ade la pulak adegan lompat longkang
haha
gambar bunga ni on da way nak pi akiba...
aku ikut jalan belakang
suke2!! ><
ReplyDeletehehe. babaek anis, jgn smpai jatuh longkang. XD