Suhu kat luar dalam 4 degree.Suhu kat dalam bilik lebih kurang 22 degree(bacaan pada heater).
Suhu dalam hati, tak tau berapa darjah.Tengah risau boleh ke tak siapkan thesis by January 13 nanti.Oh!!Thesis bikin aku sakit kepala.
Semalam pi beli barang kat Akiba , antaranya adalah headphone kaler putih dan sepsang Beruang Cekelat Rilakkuma dan Beruang Putih Rilakkuma.
Pembelian beruang tersebut adalah manifestasi kepada kejayaan penulis mendapat biasiswa YPM.Sebelum ni da ade da hadiah kenangan untuk kejayaan tersebut,tapi hadiah itu adalah daripada orang len,malas nak layan punye pasal,beli seniri.
Walaupun hadiah tersebut diterima dengan perasaan malas nak layan pasal mintak yang len dapat yang len,tapi jauh di sudut hati penulis sangat menghargai hadiah tersebut:P(ayat gatal):D
P/s:entry sangat la menagarut.Maaf dipinta atas masa yang telah terbuang untuk membaca entry ini.(yang ko gibace entry ni sape suruh,kalo rase buang masa jangan baca ..hohho...)
hahaha...gnbare utk ronbun n utk lg 2 tahun smbg master.mata ronbun wa ne.
ReplyDelete