27.5.10

Ditegur oleh Pak Ya di Ikebukuro..

Sebenarnya aku tak berniat pun nak tulis entry malam ni..
Tapi bulan bukak blog
JEBON
..timbul balik perasaan nk bercerita..
Semalam ade temu janji ngan seseorang , pak cik la tapi ,Pak Cik ni student aku ..student Bahasa Melayu...aku part time jadi Cikgu BM..student aku ngan Aqila JP aka Aqilah Jopri..Pak Cik ni sibuk la nak belanja aku ngan Aqilah makan Kaiseki Ryouri,masakan tradisional Jepun...memang sedap la..sedap kot..harga satu set makanan tu dalam RM 400++..kay,kay..aku nak cerita bab kene tegur dek Pak Cik Zakaria,aka Pak Ya,aka lagi korang teka la seniri...aku tak berani tulis perkataan tu..sebab sensitif...sape yang dok kat Jepon tau le sapa Pak Ya tu...kalau korang rase resah , nak tau jugak..Private Message aku kat BuKU Muka(fesbuk) tu...sure dalam masa seminggu ke atas aku akan jawab(gua sebuk beb,sory ar kalo aku lambat balas)...
Ok cerr(cerita )nya macam ni.
Pukul 5.45 aku sampai la dekat Stesen Ikebukuro,tunggu la kat tempat yang dijanjikan...lepas tu pukul 5.50 cam tu Pak Cik yang nak belanja aku makan pon sampai..kitorang borak-borak la..pastu ade sorang lelaki,umur pertengahan..erm maksud aku dalam 50 kot...kitorang sembang die tengok,sembang lagi,die tengok lagi...aku dalam hati da rase panas je..nak jugak aku tanye , aku ni ada hutang ngan bapak tiri laki mak die ke...pandang aku siap buat mulut cebik lagi...kang tak pepasal ade orang J#"$$ kene penampar Melayu kot..aku bukan baik sangat...panas baran memanjang...last last dengan nada suara yang tinggi Pak Ya tu cakap kat Pak Cik yang nak belanja aku makan tu
"Wei , hang buat apa ngan budak muda,Aku selalu ja nampak hang dengan perempuan tutup kepala(orang JPn tatau tudung tu apa,depa kata tutup kepala),hentikanla perbuatan terkutuk ni"
Masa ni aku da ketaq tatau nak habaq da(Loghat KL;Masa ni aku da rasa menggigil,takut)...
Then , Pak Cik yang baik,yang nak belanja aku makan ni...ala panjang la plak nak describe pasal Pak Cik ni..ok..Pak Cik yang baik ni nama dia Pak Cik K..Pak Cik K ,ok??

Bukan Datuk K,aku rase cam tanak ade skandal ngan Datuk2 ni...Ehem..Kay,kay sambung lagi cerita...
Pas tu Pak Cik K tu dengan cool nya cakak"Laaa,yang hang dok sebuk pasai pa,kami tengah tunggu orang"
Pak Ya pulak jawab"Aku selalu tengok budak pakai tudung ni,tak pernah keluar dengan lelaki,pasal pa hari ni dengan hang pulak"
Aku dalam hati , "WOI!!Kantoi gila..Pak Ya ni selalu perhati aku ka"
Pak Cik K lak jawab"Budak ni tak buat benda terkutuk la...Dia student"
Pas tu Pak Ya ni da pegang2 kolar Pak Cik ni,aku pun dengan cool tapi ketaq..
"Sorry Sir,he is my student...I am teaching him English"
Pastu Pak Ya ni pun lepas ar kolar tu..Haaa,baqhu hang tau aku pandai cakap Ompteh...
Dia tanya siasat aku lak...tak yah la aku cakap pasal apa...
Memalukan...
Pas tu baru la nampak batang hidung Qilah...
Ape yang aku nak bagitau korang kat sini,Orang J"##" ni kdanag2 over kot.Ye la,elok2 aku pakai tudung,seluar panjang,baju panjang..buleh dia ingat aku ni buat keja terkutuk dengan Pak Cik K tu...ade imej perempuan tak baik ka aku ni??
Then lagi satu...rupanya kami yang pakai tudung ni diperhatikan dalam tak sedar...
Huh!Kate je menjaga privacy orang lain,hakikatnya tak pun..
sikap sebenarnya tak ada pon dalam diri orang J""## ni,cuma berpura-pura berlakon bersikap ja sebenarnya...dalam diam dok stalk orang jugak...ISH KITANAI (JIJIk )..ha...kan aku da termencarut dalam blog..
Tujuan aku menulis ni , aku nak orang kita yang dok kata J##! tu baik , sopan sumar tu tahu yang tak semua orang depa macam tu okey!!
Jangan fanatik sangat leh tak..
p/s:korang mesti nak tau camne aku tau orang tu Pak Ya ,Pak Cik K tu cakap,die pakai Badge...Pak Cik K tu tau la..

3 comments:

  1. wow,chuak dow ngan pak ya.hahahah..nsb bek xprnh jmpe.

    ReplyDelete
  2. こんにちは!お元気ですか?
    あなたは私たちのウェブサイトでBMXの写真の多くを得ることができます。してください自転車に乗って、我々ができる安全な地球覚えている

    ReplyDelete

anda prihatin??