Nama dia MARK ZUCKERBERG(bunyi cam JEWS ,so aku berminat nak selidik sikit pasal mamat ni)
- komputer proggrammer dari Amerika
- HARVARD student
- FACEBOOK CEO
- The World's Most Influentional People of 2008(TIME`S MAGAZINE)
- anak kepada sepasang doktor(Edward and Karen Zuckerberg)
sebenarnya banyak lagi artikel pasal mamat ni yang tak sempat nak translate..
aku tertarik nak tau pasal mamat ni pasal ade dapat satu mesej dari fesbok kalau sape tak active akaun die akan dipadam,so untuk membuktikan korang active kene poskan mesej ape ntah within 2 weeks..
aku sangsi..
apesal mesti nak buat camtu..
alasan diberi sebab fesbuk makin lambat..
tapi kalau dipikirkan balik statement tu macam nak akaut untung yang lagi banyak..
masa tgk affiliation mamat ni,
dia diaffiliate ngan sebuah Yahudi nye persatuan iaitu Alpha Epsilon Pi..antar matlamat Persatuan ni adalah untuk memantapkan lagi Jewish Community melalui apa aku tak pasti, mungkin juga duit..
Kalau tak faham apa yang aku tulis maaf ye..
Ada maksud yang tak dapat aku nyatakan di sini
Jangan salah faham..
Kalau tak puas hati tanya aku dulu..
No comments:
Post a Comment
anda prihatin??