12.4.09

picnic warga malaysia

sangat best!!terima kasih kepada perancang picnic ini..
kak megha dan kak ros!
next time lagi best punye picnic mesti ada..
rasa terubat sikit rindu pada kampung!
keskeskes!
hari tu time balik rindu jepun tak hengat !
skang ni tehegeh2 teringat kampung!
but bila balik then bukak e-mel terus rasa sedey!lonely!
hanya Tuhan yang tahu sebab apa..
tapi hidup perlu diteruskan!
bukan kita hidup menagisi sesuatu yg telah menjadi ketentuan kita!
tapi kita kena usaha menghadapinya..
biar pahit!biar termenangis dalam densya sekalipon!
hehe!
tadi mase balik bantai nangis dalam densya!
habes sumer org tgk...
tapi ade aku kesah!
aku kan ninjin!
ninjin memang da pelik pun!
so aku tak yah pelik kalau org keliling aku pelik!
keskeskes!
tadi best sangat jumpa kak hani ngan aimi!
hehe!
kagum!
p/s:kak hani nasi goreng tu sangat sedap!nakitai hodo!

5 comments:

  1. anis nape nangis dlm densha sorg2?
    kalo ko ade problem call la aku kalo ko perlukn tempat tok luah kn pape...jgn sedih sorg2 eh

    ReplyDelete
  2. biar la die nangis die sedey dow..hihi..
    lek2 anis..odah pon ade~

    ReplyDelete
  3. tul2 u have me too..jgn simpan sorang2..x baik..nnti makan diri lak k..anyway gud luck tis year

    ReplyDelete

anda prihatin??