Kebelakangan ni sangat sibuk
Lab dengan nak cari keje
lepas ni nak interview untuk suisen(推薦)pulak
...........................................
itu satu hal.
then hal orang bawah yang tak dapat aku nak lupakan
maki aku tengah2 hari buta
memang tak seswai la!!
omae ..hora mite !mizu nagasanaide yo
dialog yang diucapkan dengan mata tesembul dan telinga merah dengan
aahhh satu lagi gigi kuning cam tak gosok setahun!
ambik !
ingan aku pon tak reti ke nak maki balik(dalam BM je la..nihonggo tatau )
hish!ikutkan panas baran aku , ade je malam tu aku bakar rumah bawah ..
tapi kalau bakar sah2 la rumah aku sekali padam pasal atas rumah org tu rumah aku!
kadang2 aku jadi sangat paranoid dengan orang yang suka maki2 orang..
SANGAT PARANOID OKey!!!
sebab nanti org sekeliling akak pikir cam gaikokujin(orang asing) ni teruk sangat !
padahal bukan salah kitorang pun ..
aku pun kadang2 tersepit antara nak jaga label Islam yang aku bawak ni dengan sesuatu.
tak payah lah aku ceritakan apa dia..nanti keadaaan akan jadi rumit..
aku mengaku kadang2 aku terlalu memikirkan pasal apa orang akan cakap..
tapi bukan apa yang orang cakap pasal aku.
masalah nya nanti benda tu akan dikaitkan dengan agama aku..
wargh!
RUMIT!!!
............................
berakhir cerita tu ade satu lagi cerita dalam supermarket kemarin!
tengah sedap aku beli sayur ..
tetiba ada satu bau yang mencucuk-cucuk hidung aku
ceit!
minyak wangi sape bau cam kubur!
dah la aku tak larat sangat semalam..
kepala berat yang amat!
then
sebab tak tahan sangat ..
aku ter#"#"$"
bukan mencarut le..
termuntah ..tapi sempat tutup mulut then cabut pi toilet
...sory kalau loya!
nak cerita lenkali kalau nak pakai minyak wangi agak2 ar...
kalau agak2 da bau kubur tu jangan ar pakai sampai nak habes sebotol!
mujur aku tak terburai muntah kat supermarket .
kalau tak tak pepasal jadi AMAH jap!!
hish!
p/s:agaknya sebab bau kubur minyak wangi tersebut...tu pasal tuan die pakai banyak2 kasik cepat habes!bau ninjin gak yang best!keskeskes
anis, jgn tensen2! nihon jin kalo ade family mmg gtu, chotto urusai.dakara gaman shite ne!! taihen dakedo...
ReplyDeletehappi2 k ;)
*tuhan bsame org yg sabar! remember that :)
ooo..salunye makcik2 yg salu pakai minyak wangi bau kubur tu.betul!!!
ReplyDeletehihi..
saba aniss,sabbaaa
aah...orang bawah awak bising ehh...pastuh tuan umah awak buat dekk jer ek...hoohoho..
ReplyDeleteanis..meh kite lawan power rangers ngan derang..!!
jom pindah..hahahaa ;p
This comment has been removed by the author.
ReplyDeleteanis ak sokong ko!!!! mmg tah hape2 la org bawah ko tu. lenkali dia kata korang mcm2 sgt kita trs jirus air habis2 dr atas, pastu wat tatau. haha. okeh tu leh wat dlm angan2 je eh. tak bek. takper Allah nk bg ko cubaan super hebat agar ko jadi super ninjin.
ReplyDelete